Monday, May 18, 2009

Terbaru Dari Ladang


hyee semua...menarik gak benda nie,boy suruh aku buat blog nie..aku taknak buat sebab aku takut orang cakap aku tiru dia..hahahaa tapi dengan selamba nyee aku buat satu blog untuk aku sendiri so senang lah lepas nie aku meluah kan perasaan aku kat sini...aku memang suka citer2 gossip2 tentang semua benda..aku tak pandai sangat nak luah perasaan aku melalui mulut sebab bagi aku taip lagi seronok dari cakap..heee ok alang2 aku citer sikit pasal diri aku,kalau korang nak tau ar..hehehe aku dibesarkan kat cheras..umur aku sekarang 22 tahun (2009) ... muda gak lagi kan? kan? heheeh aku sekarang study kat SEGi College Subang..aku baru masuk this year (2009) sebab aku minat course yang aku amik..aku amik Dip In Photography..sebelum nie aku kerja..aku kerja kat Pulau Perhentian kat diveShop..best gak kerja kat sana..banyak gak pengalaman aku kat sana..heheehe dah lah bosan lak aku citer pasal aku nie..

aku tau benda nie dah lama cuma macam malas nak buat,banyak gak aku post blog aku kat myspace aku (www.myspace.com/mrkoibito) tapi kat sini lagi better je :)

ok kita kawan k..aku nak gak tau pasal korang..nanti aku post blog lagi k... bye!!!

2 comments: