Monday, March 29, 2010

60-40 ?

Macam mane nie nak pergi ke tak nak?!!


60%- tak payah pergi... SEBAB2 :

  1. sebab utama skali gf aku tak ikot. tak best doh stylish takde dia :( kalau ada dia boleh tengok dia menari zapin.

  2. duit memang takde masalah..tapi boleh guna duit2 tu pergi beli baju ke seluar ker lagipun benda nie setahun sekali kan..tak rugi kalau tak pergi kot.

  3. DJ memang best. famous gak. lagu dia sedap. tapi aku suka borak2 bukan nye berzapin pun

  4. kawan2 tak pergi ramai.

  5. sewa rumah dgn org ramai.. ramai giler kot. tapi.. kebanyak kan nye aku tak kenal.
  6. nak beli2 ubat-ubatan lagi untuk mlm tu :P
  7. Aku maybe lapar.. aku nak mkan. aku mesti makan byk
  8. baju takde.
  9. shades pun dah patah
  10. minyak lagi ....huuuuu




hmmm entah lah.. reason terutama dia sebab aku maybe tak pergi sebab tak biasa stylish tanpa dia :(




pls syg jgn pergi F1 tu.. buat pe payung kan driver2 tu tengah hari yang panas tu..

No comments:

Post a Comment